Have you met Lilly Smajli Gashi?

Lilly Smajli Gashi- född 87, mamma till en son och kanske grymmast på AdWords. Google gråter säkert en tår eller två över att hon lämnade dem, men vi på Resultify är väldigt nöjda över att ha rekryterat en av Googles superstjärnor. Har du vunnit några priser eller utmärkelser? Jag har vunnit priset som Sveriges Bästa ...

The post Have you met Lilly Smajli Gashi? appeared first on Resultat på webben.

 

Lilly Smajli Gashi- född 87, mamma till en son och kanske grymmast på AdWords. Google gråter säkert en tår eller två över att hon lämnade dem, men vi på Resultify är väldigt nöjda över att ha rekryterat en av Googles superstjärnor.

Har du vunnit några priser eller utmärkelser?

Jag har vunnit priset som Sveriges Bästa Säljare för Viasat i samarbete med Telia. Har även fått ta emot två utmärkelser under min gymnasietid som “Most Likley To Succeed” samt “Bästa Eleven”. Utöver det har jag på Google Adwords Nordic vunnit pris som Bästa kvalitet samt Bästa säljaren av Adwords under ett kvartal.

Vad kommer du att bidra med till Resultify?

 

Jag hoppas på att bidra till många skratt och mycket “nördighet” gentemot de digitala plattformarna som Adwords & Analytics eller Youtube.

Min bakgrund inom den digitala branschen och finansbranschen gör att jag har en djup förståelse för företag och deras sätt att tänka kring budgetering samt målsättning. Min vision är att alltid jobba med en transparens och öppenhet.

Jag är målmedveten och drivs av att kunna uppnå resultat och mål både internt och för kunderna. Min förhoppning är att kunna bidra till att etablera en stabil avdelning inom media som vi kan utöka inom snar framtid. På möten är jag pragmatisk och mån om att komma framåt. Jag gillar att konkretisera.

Jag har tidigare arbetat på Google och innan dess på SEB och Trygg Hansa.

 

Vad kan de kunder som jobbar med dig förvänta sig av dig?

En brinnande glöd för det jag gör samt alltid “up to date” med vad som händer. Resultatdrivet fokus och ärlighet. Jag hoppas även kunna bidra till bra stämning och trots hårt arbete se till att ha kul på jobbet.

Vad är det roligaste du vet?

 

Utan att låta “tråkig” så är det siffror och data. Jag brinner för att kunna analysera och uppnå resultat på olika sätt. Jag svävar på moln när det går att mäta saker med siffror. Till exempel så beräknar jag sannolikheten i procent för möjligheten att få min man att diska och dammsuga. Jag har en algoritm för det. Jag har en algoritm för allt. Jag har även ett hunger för att lära mig nya saker.

Privat är jag en människa som gillar att njuta av livet och att umgås med nära och kära. Som nybliven mamma gillar jag speciellt att umgås med min son. Jag gillar god mat och gott sällskap. Då blir jag 96% nöjd!

 

Vad är din största talang?

Jag är lite av en garderobsnörd och jag har en talang för att tänka lite utanför boxen. Jag ser mig som en kreativ människa och kommer ofta med lösningar till problem och hinder. Min talang är nog att analysera stora mängder data och tycka att det är jätteroligt.

När är du som nördigast?

När jag får sitta med Analytics eller Adwords. Har även ett skarpt intresse för Youtube och Doubleclick. Jag tycker det är så spännande hur man kan från första exponeringen för en användare följa varje steg de tar gentemot uppsatta mål.

Gör en trendspaning inom digital marknadsföring?

 

I framtiden kommer det inte finnas affärer. Det kommer finnas lager, distribution och en app att beställa från.

Jag tror även att TV kommer att bli reklamfritt för den digitala plattformen kommer ta över samt så kommer TV enbart användas som en smartfunktion och TV-kanaler enbart användas till Live sändningar. Vi har inte tid att följa program under utvalda tider och det kommer vara mer lönsamt för TV bolagen enbart köra digitalt. Jag tror på att Wifi kommer att bli “offentligt” så alla kommer ha internet överallt, alltid.

 

The post Have you met Lilly Smajli Gashi? appeared first on Resultat på webben.

Mätbara Resultat

Resultify gör dina digitala kanaler mätbara och lönsamma. Med smarta lösningar från hela den digitala paletten, hjälper vi dig planera, uppdatera, marknadsföra och optimera din digitala kanal.

Vill du ha mätbara resultat från dina online kanaler? Kanske vi kan hjälpa till? Kontakta mig på (+46) 70 277 21 73. Liselott Lading.

Om oss