Resultify fortsätter växa med Ehsan Noroozi

Resultify fortsätter växa med större och större talanger. Senast in i Resultify-familjen är journalisten Ehsan Noroozi. Relevant innehåll på en webbplats är a och o. Innehållet blir allt viktigare online. Det måste vara relevant och underhållande och de verktyg som sökmotorerna använder för att bedöma en viss sidas innehåll är idag så vassa, att det ...

The post Resultify fortsätter växa med Ehsan Noroozi appeared first on Resultat på webben.

 

Resultify fortsätter växa med större och större talanger. Senast in i Resultify-familjen är journalisten Ehsan Noroozi. Relevant innehåll på en webbplats är a och o.

Innehållet blir allt viktigare online. Det måste vara relevant och underhållande och de verktyg som sökmotorerna använder för att bedöma en viss sidas innehåll är idag så vassa, att det inte längre finns några genvägar.

Förbättra besökarens intryck

Det är lika bra att direkt producera högkvalitativa och relevanta texter, bilder och videor för att bättra på inte bara sökmotorernas intryck av hemsidan, utan även de riktiga besökarnas intryck. “Det handlar om en viss retorik och ton. Vår kunder vill upplevas som professionella, men aldrig stela, och det är en svår balansgång. En som Ehsan behärskar mycket väl.” – säger Liselott Lading, VD på Resultify AB

I och med rekryteringen av Ehsan Noroozi, expanderar nu Resultify till att även leverera innehåll till sina kunder in-house.

“Vår affärsidé är ju att affärsutveckla våra kunders verksamheter online. Vi köper fortfarande in en del tekniska tjänster, i samband med uppbyggandet av hemsidor, men just innehållsbiten är det tryggast att ha in-house, då det kräver en annan fingertoppskänsla.”

– Liselott Lading.

Timingen var rätt

De journalistiska arbetsmetoderna och insikten kring dessa är en förutsättning för alla seriösa innehållsproducenter. I synnerhet online, vare sig det sker i text, ljud eller bildform. Risken är stor att innehållet annars upplevs som brus och irrelevant för den tilltänkta målgruppen.

“Timingen var rätt. Ehsan hade precis lämnat radion och vi ville vara i framkant när det kommer till innehållsproduktion.” – förklarar Liselott Lading.

Bild på Ehsan Noroozi

Resultify rekryterar ny stjärna inom innehåll – Ehsan Noroozi

 

Den andra stora satsningen på kort tid

Sedan semesterns slut är detta den andra stortalangen Resultify AB knyter till sig. Adam Feldt, som bland annat utvecklat CDONs e-commerce och Ehsan Noroozi som är en av grundarna till Din Gata 100,6, kompletterar ett redan kompetent team och sätter onekligen Resultify på framkanten av utveckling på onlinekanalerna.

“Det är de muskler vi behöver för att ta oss an större kunder med långsiktiga satsningar” – avslutar Lading.

Kika gärna på några av Ehsans filmer på Resultifys Youtube HÄR.

The post Resultify fortsätter växa med Ehsan Noroozi appeared first on Resultat på webben.

 

Mätbara Resultat

Resultify gör dina digitala kanaler mätbara och lönsamma. Med smarta lösningar från hela den digitala paletten, hjälper vi dig planera, uppdatera, marknadsföra och optimera din digitala kanal.

Vill du ha mätbara resultat från dina online kanaler? Kanske vi kan hjälpa till? Kontakta mig på (+46) 70 277 21 73. Liselott Lading.

Om oss