Kurs i digital analys med Resultify @ Berghs

Bli bättre på att mäta och tolka effekten av din digitala marknadsföring! I höst håller vi för femte gången den populära kursen Digital Analys och Mätning på Berghs School of Communication – och det är hög tid att anmäla sig.

Under höstkursen Digital Analys och Mätning, som leds av Resultifys strateg Fredrik Ardmar, blir du ett ess på:

  • Det digitala ekosystemet och digital mätning
  • Digital navmätning (Google Analytics)
  • Mätning i sociala kanaler (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter m m)
  • Digital monitoring och omvärldsbevakning
  • Digital ROI och mätning av digitala ekosystem
  • Analys av data – paketering, användningsområden och framtid

Närmaste kursstart är 2/10 och sista ansökningsdag 31/8. Skynda dig om du vill knipa en av platserna som finns kvar!

Berghs har utsetts till världens bästa reklamskola i den internationella tävlingen Future Lions i Cannes vid hela sju tillfällen – 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2010 och 2009, i konkurrens med över 400 andra skolor från mer än 50 länder.

Resultifys samarbete med Berghs School of Communication sträcker sig flera år tillbaka.

Läs mer om kursen på Berghs.se