Inför lanseringen av sin nya sajt tog Tomelilla hjälp av Resultify för tillgänglighetsanpassning. Resultatet: En inkluderande, lättnavigerad sajt tillgänglig för alla.
+800% nya besökare och en avkastning på 15 gånger investeringen. Sveriges största skogsägare Sveaskog fick hjälp av Resultify att planera, genomföra och följa upp en fyra veckor lång digital kampanj.
"Nu finns en tydlig koppling mellan hur vi uppträder online och vad som händer offline. Vi är mycket nöjda med vår nya sajt", säger webbansvarig på L'ANZA, ett av Sveriges största varumärken inom hårvård.
Varje dag söker sig fler än 500 män och kvinnor till Skåne Stadsmission. Behoven är ofta komplexa: hemlöshet, psykisk ohälsa och fattigdom. Den kommunikativa utmaningen för Skåne Stadsmission är att berätta om en bister verklighet – samtidigt som man visar på goda resultat.
Utmaningen: Synas bättre online. Resultatet: en sajt som rankade #1 på Google inom bara ett par veckor efter lanseringen. Såhär hjälpte vi styling- och homestagingföretaget Hemisfär att bygga ny webbplats.
När Mitsubishi Electric Factory Automation började planera inför den stora branschmässan Scanautomatic 2018 ville de ta ett helt nytt grepp – och balansera tekniken med ett större fokus på målgruppernas behov och önskemål. Resultify var med och skapade mässmontern som blev en…
Många företag med utländska moderbolag är hänvisade till centrala plattformar för webbsidesutveckling, vilket ofta gör det svårt att tillgodose den nordiska marknadens förväntningar. För att lösa detta krävs både omfattande teknisk kompetens och en förmåga att kommunicera och…
För publika verksamheter är det centralt att skapa en själ som genomsyrar varje kontaktyta med omgivningen, både offline och online. Dessutom finns mycket att vinna på att skapa en stark närvaro på nätet och styra kommunikation och försäljning till rätt kanaler. För att…
Att vara liten behöver inte alltid betyda att man syns mindre. Det gäller att arbeta smartare och använda rätt verktyg till sin fördel. För att hitta den bästa vägen framåt krävs stark strategisk kompetens samt stor erfarenhet och insikt i hur man når fram till olika målgrupper i…
Att strategiskt utvidga ett varumärke för att nå även nya målgrupper kräver en varsam hand. Alla existerande värden måste tas tillvara men lutas mer aktivt mot den nya positionen, utan att tippa över – allt för att inte äventyra varumärkets relation med existerande målgrupper.