+800% nya besökare och en avkastning på 15 gånger investeringen. Sveriges största skogsägare Sveaskog fick hjälp av Resultify att planera, genomföra och följa upp en fyra veckor lång digital kampanj.
"Nu finns en tydlig koppling mellan hur vi uppträder online och vad som händer offline. Vi är mycket nöjda med vår nya sajt", säger webbansvarig på L'ANZA, ett av Sveriges största varumärken inom hårvård.
Utmaningen: Synas bättre online. Resultatet: en sajt som rankade #1 på Google inom bara ett par veckor efter lanseringen. Såhär hjälpte vi styling- och homestagingföretaget Hemisfär att bygga ny webbplats.
För publika verksamheter är det centralt att skapa en själ som genomsyrar varje kontaktyta med omgivningen, både offline och online. Dessutom finns mycket att vinna på att skapa en stark närvaro på nätet och styra kommunikation och försäljning till rätt kanaler. För att…
Att vara liten behöver inte alltid betyda att man syns mindre. Det gäller att arbeta smartare och använda rätt verktyg till sin fördel. För att hitta den bästa vägen framåt krävs stark strategisk kompetens samt stor erfarenhet och insikt i hur man når fram till olika målgrupper i…
För en koncern med ett stort antal bolag finns mycket att vinna på en centraliserad plattform för utveckling av webbsidor. Plattformen måste vara både robust och mycket flexibel, vilket kräver en gedigen teknikkompetens samt stor förståelse för de olika verksamheternas behov.