Inför lanseringen av sin nya sajt tog Tomelilla hjälp av Resultify för tillgänglighetsanpassning. Resultatet: En inkluderande, lättnavigerad sajt tillgänglig för alla.
"Nu finns en tydlig koppling mellan hur vi uppträder online och vad som händer offline. Vi är mycket nöjda med vår nya sajt", säger webbansvarig på L'ANZA, ett av Sveriges största varumärken inom hårvård.
Många företag med utländska moderbolag är hänvisade till centrala plattformar för webbsidesutveckling, vilket ofta gör det svårt att tillgodose den nordiska marknadens förväntningar. För att lösa detta krävs både omfattande teknisk kompetens och en förmåga att kommunicera och…
Att vara liten behöver inte alltid betyda att man syns mindre. Det gäller att arbeta smartare och använda rätt verktyg till sin fördel. För att hitta den bästa vägen framåt krävs stark strategisk kompetens samt stor erfarenhet och insikt i hur man når fram till olika målgrupper i…
Att strategiskt utvidga ett varumärke för att nå även nya målgrupper kräver en varsam hand. Alla existerande värden måste tas tillvara men lutas mer aktivt mot den nya positionen, utan att tippa över – allt för att inte äventyra varumärkets relation med existerande målgrupper.
Spiideo är idrottsverktyget som förändrat klubbars och sportakademiers möjligheter att utveckla sina spelare med hjälp av video. Tillsammans med Resultify har Spiideo nått fina resultat i sin marknadsföring – bland annat engagemang från toppklubbar i Premier League. En hel värld…
För en koncern med ett stort antal bolag finns mycket att vinna på en centraliserad plattform för utveckling av webbsidor. Plattformen måste vara både robust och mycket flexibel, vilket kräver en gedigen teknikkompetens samt stor förståelse för de olika verksamheternas behov.